کد تخفیف اسنپ فود
نوشته شده توسط : موپن

اسنپ ​​فود در مناسبت های مختلف با برگزاری کمپین ها، بازی ها و قرعه کشی های مختلف به کاربران خود تبلیغات و کدهای تخفیف ارائه می دهد تا کاربران در این دوره ها از تخفیف های ویژه برخوردار شوند. کمپین یک ساعته اسنپ فود نیز فرصتی بی نظیر برای خرید ارزان است. به عنوان مثال، به عنوان بخشی از کمپین اسنپ فود پارتی، رستوران ها و فست فودهای اسنپ فود را می توان با قیمت مناسب در زمان مشخصی سفارش داد.
در مرحله اول به صفحه فروشگاه اسنپ فود در سایت موپون رفته و کوپن مورد نظر خود را مطالعه کرده و کد را کپی کرده و سپس با کلیک بر روی دکمه خرید به سایت اسنپ فود بروید.
در مرحله دوم باید با زدن دکمه ورود/عضویت وارد حساب کاربری خود شوید و در صورت نداشتن حساب کاربری ثبت نام کرده و به اعضای اسنپ فود بپیوندید. سپس آدرس خود را روی نقشه مشخص کنید و به دسته مورد نظر بروید. اکنون می توانید فروشگاه های فعال را در منطقه انتخابی خود مشاهده کنید. با انتخاب فروشگاه مورد نظر، لیستی از محصولات را مشاهده خواهید کرد. محصولات مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید و روی دکمه آخرین پرداخت کلیک کنید تا به صفحه تایید سفارش بروید. در وسط این صفحه فیلدی با کد تخفیف وجود دارد، کد را در این قسمت وارد کرده و دکمه Apply را فشار دهید. پس از کسر مبلغ تخفیف، روی دکمه تایید نهایی سفارش کلیک کرده و خرید را تکمیل کنید.
اگر کد تخفیف شما به برنامه اسنپ فود مرتبط است، تمام مراحل بالا را در برنامه دنبال کنید

https://www.mopon.ir/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%81%D9%88%D8%AF/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%BA%D8%B0%D8%A7/%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%86





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: